Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 29. november 2011

Lidt blandet hverdag på en tirsdag.......

Tusinde tak til de søde mennesker der kigger på min blog og til dem, der giver sig tid til at skrive kommentarer, det er superhyggeligt, næsten ligesom at få postkort........, og også rigtig hyggeligt med faste læsere....

Jeg så i fjernsynet i går et klip fra Krusmølle nær Åbenrå kig ind på: http://www.krusmoelle.dk/, et kæmpe marked med bl.a. juleting, cafe og meget andet.

Der var trenden i år lilla, lyserød og orange. Måtte prøve det, men nej hos mig skal julehjerter være røde, så er der nogen i Blogland der kan bruge de 4 hjerter i samspil med deres julepynt, så mail jeres adresse til mig. De er ca 8 cm "på tværs" og hæklet i bomuldsgarn på hæklenål nr. 2






Havde lovet mig selv at tænde kalenderlyset inden den 1. dec. så jeg ikke var bagefter inden jeg kom i gang. Det er hermed overholdt







Mit kniplebræt står også "for tur", så jeg kan nå lidt inden fredag, hvor der er juleafslutning hos "Kniplekvinderne i Glud".

Idag og de næste dage står i rengøringens tegn, ikke særlig kreativt, men strengt nødvendigt.

2 kommentarer:

  1. Hej Inge,

    Tak for din mail - jeg måtte lige driste mig forbi din blog og snuse. Sikke nogle dejlige ting, du laver. Jeg glæder mig til at følge med i dine kreationer. Kan se, at du også knipler. Håber du viser noget af det frem. Jeg synes det er så flot:-)

    Glædelig jul!

    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet
  2. Hov ja - og hvis du endnu ikke har fået afsat de fine hæklede hjerter, så finder jeg gerne plads til dem:-)

    Mvh Anne-Mette

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...