Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 30. november 2011

Pligter og naturen tæt på.....

Som jeg havde lovet mig selv:
Rengøring.... det er overholdt til punkt og prikke....
Kniplet lidt som belønning... dejligt.
Gåtur med hunden.... dejligt

Da jeg kom i køkkenet, fik jeg øje på et lille rådyr, der havde fundet fodertønderne i haven. Det er første gang i år foderpladsen har fået besøg. Det er så hyggeligt.







Billedet på min profil er billedet på mit fine visitkort med
stillingsbetegnelsen "hjemmeløbende bedstemor", designet
af vores ældste datter Jane. Jeg er mægtig glad for det.....
Ingen andre har et magen til. 

Jane arbejder som grafiker, så hvis du mangler noget i "ikke så stort oplag", visitkort, flyers eller andet, så sig til.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...