Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 20. november 2011

Søndags-hygge

I dag fik jeg, tror jeg, årets sidste rose fra vores rosenbed, som vi plantede i foråret som "små stakkels bar-rods roser". Men det har været utrolig smukke, så jeg glæder mig allerede til næste sommer.

Som jeg lovede mig selv fik jeg kniplebrættet frem fra skabsmørket.
 Det er hvad det er blevet til, så der er lang vej rundt.......


Jeg kom også  gang, men fik så besøg af Eddi med familie. Kasper og Julie kunne så få deres huer, og Julie på 16 mdr. havde "store nyheder".... Hun var blevet en stor pige og var begyndt at gå. Hun var helt bevidst om at hun var dygtig, men vi fik ikke fotograferet, for hver gang apperatet kom frem, skulle hun grine og fjante og så kunne hun ikke holde balancen.....
Nu vil jeg prøve om jeg kan få kniplet en time om dagen inden jeg skal på kursus sammen med en flok søde damer i Glud ved Horsens på fredag.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...