Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 15. november 2011

Mit første forsøg på at fremstille et blogindlæg....

Hej og velkommen.....
Jeg har i den sidste tid hygget mig meget med at kigge rundt på alle de flotte blogs, der findes og få inspiration.
Det er helt fantastisk hvad der produceres ude i det ganske danske land.
En anden ting jeg er begyndt at prøve er at gå på genbrug,
inspirationskilde http://www.genbrugblirguld.blogspot.com/
det har jeg aldrig prøvet eller været vant til, men jeg tror måske jeg har flair for det.
På vores ferietur til Skagen var jeg en tur hos Spejdernes Genbrug, og gæt hvad der lige stod der...
En flot thekande der passer til vores "pæne porcelæn" (som er udgået). Pris 75 kr, men alt over 50 kr havde 50% rabat.
Summa Sumarun en fejlfri thekande for 37,50 kr.......


Et loppefund jeg ikke kunne sige nej til....

Jeg hygger mig ofte med en del håndarbejde, især strikke, patchwork og som det ses her at flette tasker af alt muligt. Her er det gammelt bogbind og en rest gavepapir....

Tasken er foræret væk til en god veninde af min datter....
Hermed tak for i dag, jeg håber at kunne fremstille en blog der kan inspirere andre, men jeg har aldrig prøvet dett før, så nu må vi se.....






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...