Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 26. november 2011

Week-end-hygge

I denne week-end bliver det vist ikke til meget kreativ leg for mig selv, idet jeg har besøg af det halve af "børnebørns-banden" frem til mandag.

Phillip på knapt 2 år og Olivia på knapt 6 år hygger med hunden Sofus
Måske vil Olivia lege med mig.... med stof og garn.
I går var jeg på Kniplekursus i Glud, som sædvanligt rigtig hyggeligt. Jeg kom en god bid videre og kniplede næsten ikke forkert, så det var personlig succes.....
I sidste week-end troede jeg, at det var årets sidste rose der kom ind, men i går kunne vi plukke de absolut sidste, idet jeg tror at week-endens blæsevejr vil ødelægge resten, så kan de ligeså godt pynte på mit spisebord.


Årets absolut sidste roser fra haven.
 God week-end og adventshygge til alle......

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blogland... Jeg glæder mig til at følge din spændene side...

    SvarSlet
  2. Hejsa Inge :) Tak for din hilsen på min blog. Hvor er de flotte de punge, du laver af cykelslange. Kærlig hilsen Gitte

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...