Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 25. december 2011

Forkælet?

Ja, mon ikke....

Efter en hyggelig juleaften hos Gitte og Brian, med alt hvad man kan ønske sig, er jeg blevet superforkælet med julegaver.
Jeg har fået alt det jeg ønskede mig og meget meget mere til.

Tænk i dag at kunne sidde i sofaen og skulle vælge mellem at lege med Ipad, læse i 2 spændende bøger, se Matador eller at strikke ... Det er da næsten bare for godt....

Den lille lampe er jeg rigtig glad for, den har et lille solcelle-batteri, så når den er opladet kan den lyse ca 3 timer ude ledning. Super praktisk når man behøver ekstra lys på kursus eller lign.
Den er købt i IKEA og hedder Sunnan (pris ca 120 kr.)
Håber alle i Blogland har haft en dejlig juleaften og har hygget sig på bedste måde....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...