Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 8. januar 2012

Hygge-søndag


Ridehuset i Århus.


I formiddag har min kære husbond Erik, Peter og jeg været til antik/loppemarked i Ridehuset i Århus.
Hold da op, hvor var det mange fine og sjove ting. Jeg har aldrig prøvet at besøge den type markeder, men det var da vildt sjovt.

 

Jeg tænkte at jeg kunne kigge efter the-krus til mit "udgåede" stel, men det fandt jeg ikke, til gengæld fandt jeg disse to små fine ting.

Glasset er til mine forskellige bånd. Det passer i type til det glas jeg har til mine knapper.

Kanden passer lige til, når de to mindste børnebørn skal have hældt op i deres glas. I princippet ikke mere en jeg gider at tørre op af en gang..., derfor skal der hældes op mange gange.

Her til aften skal Peter tilbage til Snoghøj højskole, så er alt hverdag igen.... hyggeligt og dejligt trods alt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...