Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 14. februar 2012

Intet nyt er vel godt nyt.....

Her er så absolut stille og fredeligt, at man skal holde meget af hverdagen for ikke at synes det er kedeligt..,og jeg elsker hverdagen....
I min lille rundfart i Blogland faldt jeg over FARMORFABRIKKEN, som havde en DIY til et halstørklæde, jeg tænkte det må jeg prøve, og her er det foreløbige resultat:

Forside
  












Du alt-forbarmende, jeg har dog aldrig flyttet rundt på så mange masker og strikket så lidt, det sjovt, så jeg tror et bliver ved denne ene ting....., men det skal nok blive færdigt....

Et lille kig til mine grønne fletterier, der mangler lige lidt sorte led for at blive færdig, håber de snart kommer.....

Lige nu skal jeg have sorteret en kæmpe bunke kedelige papirer fra vores stævne, og så har jeg bestemt at mit kniplebræt skal frem (helst mindst 1 time pr dag), for det går alt for langsomt med projektet her, vinteren er jo snart slut, så der er arbejde til someren over...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...