Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 13. marts 2012

FÆRDIG.......




Færdig med det lille snoningsprojekt.

Det blev til en drengetrøje til Phillip på godt 2 år.

Garnet der er brugt er DEKO TWEED fra Hjertegarn i en grønlig farve.
Knapperne er små læderknapper, måske ikke særlig praktisk, men super sejt.....





Færdig med en lille bestillingsopgave på mere "bamsemad"
Slikkepinden er ligesom isene lavet over et lille træskelet beklædt med pladevat...
Færdig til at tage på ferie.
I morgen formiddag tager min kære husbond og jeg på ferie 14 dage til De Dansk Vestindiske Øer.
Jeg glæder mig helt vildt........
Så pas godt på jer selv i Blogland de næste 14 dage.
Jeg opdaterer, hvis jeg finder noget rigtig spændende....
ellers holder bloggen ferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...