Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 3. marts 2012

Lidt knipling og lidt strik...

Lige et lille kig til mit knipling..., det går langsomt men støt fremad, jeg er snart 1/4 omgang rundt.

Desværre var det for mig sidste kniple-fredag i går for denne gang, idet jeg ikke kan komme de sidste 2 gange, æv.

Nu nå jeg se om jeg kan komme lidt videre i løbet af sommeren. Jeg havde fået kniplebrættet frem i sidste uge, men kom ikke videre....

Et andet lille projekt der er i gang får I kun et lille kig til.


Mange små snoninger i tweed-garn. Jeg tror det bliver fint, og glæder mig til at præsentere det for jer om nogle dage, når det er færdigt.

Lige nu kan jeg høre gulvkluden kalde..., når solen kommer rigtig frem kan man se alt støvet, og jeg synes der er lige lovlig meget.

2 kommentarer:

  1. Hej Inge. Hvor er det fint din knipling, jeg syntes det er sejt, at du har en sådan tålmodighed til at kniple. Spændende også at se hvad du har fået strikket. Kh Gitte

    SvarSlet
  2. Nej, hvor er det flot. det er rigtig, knipling tager lang tid, men hold da op det kommer til at se god ud, hva'? :-) Glaeder mig til at se resultatet.

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...