Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 12. juni 2012

Hvem vil lege med mig.....



Juhu, jeg har fået pakke....
I dag kom vores post med pakke fra søde Christina, som har en af mine favorit blogge, som jeg fast følger. Christina er superdygtig til rigtig mange ting bl.a. at lave smykker og kort.
I pakken var rigtig mange fine ting 2 stykker fint stof (jeg er vild med flodhesten), perler, magneter, knapper, et fint armbånd og små søde øreringe med røde knapper.
Nu skal jeg i tænkeboks for at pakke en "lille lækker sag" til Christina.

Pakken er en del af en pakkeleg.
Reglerne er, at jeg så skal  starte legen på egen blog. De første 2 der melder sig med en kommentar herunder får en pakke tilsendt af mig, de sender en tilbage samt starter legen på deres egen blog.

1 kommentar:

  1. Jeg vil da gerne lege med :0) Glæder mig til at følge din blog, du er velkommen inde hos mig også : www.hellesrodekasse.blogspot.com

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...