Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 27. juni 2012

Så kom der......




.... beton til gulvet i vores lille projekt.  En stor lastbil  og 2 flinke folk udlånt af vores nabo entreprenør Finn Cato, så er det hurtigt klaret i morgensolen.


Kan man lide farven grøn, så er udsigten fra vores køkkenvindue perfekt. Kornmarken er fantastisk flot, når den bølger i vinden og solen ser den helt sølvfarvet ud.





Et lille kig til mit totalt "ny-oprydede skab".
Det var et af de bryggersskabe, der angreb en, når man forsøgte at åbne det. Det har irriteret mig rigtig længe, og nu er det ryddet op.
Jeg fandt et utroligt antal af halve pakker med servietter, så det er nu forbudt at købe flere....., altså hele pakker...

Har du også den slags "uopdragne" skabe i dit huset????

1 kommentar:

  1. Hej Inge.
    I bor et fantastisk dejligt sted- og ja det med skabene kender jeg alt for godt. Jeg er ordensmenneske - i hvert fald på det ydre. Hvad der er i skabene kan ingen jo se. Og fra tid til anden så skal der ryddes ud. Er faktisk god til at smide ud. Det kniber bare med tid og lyst til at gå i gang med det øjet ikke lige ser :)
    Hilsen Pernille Muff

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...