Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 14. oktober 2012

Ja, ja, jeg er her stadig.....


Her har været meget stille og kedeligt de sidste 14 dage.
Jeg har trådt forkert på min højre fod og må gå på krykker, og dertil har jeg haft en giga forkølelse...
Man kan vist sige, at der er plads til forbedringer.....

Nu regner jeg med at tingene bliver lidt sjovere.
En almindelig hverdag kunne man godt ønske at kunne blive på sofaen. Men når man er nødt til er det ikke sjovt alligevel.
Nå nu skal det ikke være klynk det hele, for jeg har faktisk nået at være med Gitte og Wingman til deres første landsstævne i Ikast, og sørme om  det ikke gav en flot 5. plads ud af 27 ekvipager.
Jeg måtte "udleje Gitte til en reservemor", da man jo ikke er til meget hjælp som "hold-ved-montør" mens man går på 2 krykker.
I går var Gitte til stævne i Juelsminde med vores "Baby-hest" og klarede sig superfint til en 1. plads i en ny sværhedsgrad. Det er jo fantastisk, og som mor må man vel godt prale lidt, selvom Gitte er 28 år....
Derudover er der også kommet en ny hest i stalden til Gitte. Velkommen til Vandkærs Delfi, ja, det hedder den altså.
Lillebror Peter flytter hjemmefra og til Århus på kollegieværelse i morgen. Endnu en skelsættende begivenhed i familien, Det er mærkelig at se alle hans ting så pakket i kasser i gangen, klar til afgang. Han glæder sig helt vildt, og det er super dejligt....
Ellers er jeg i fuld gang med at arrangere endnu et stort dressur landsstævne for ponyer i Hedensted Rideklub. Det er et stort arbejde, men supersjovt......
Kreativt, tja, jeg tror jeg vil gå ind i sofaen og hygge med en lille strømpe. Årets første julegave er på pindene.
Hygge og god søndag til alle i Blogland.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...