Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 22. november 2012

Lidt mere Skagen.....


I mandags tog alle vores børnebørn + deres forældre hjem, efter 3 eller 4 dage hos os. Det har været super hyggeligt, men også dage med fuldt fart på.
Lange traveture på stranden og leg med masser af sten og skaller er dejligt, og giver dejlig røde kinder og en sund træthed....
Her er "indfanget" 3 udaf 4 i en stille stund på sofaen med lidt tegnefilm på I-pad'en....

Så har vi haft besøg af et hold venner et par dage..... lidt mere stille, men ikke mindre hyggeligt.....

Idag har jeg gået en lang tur ved stranden med Vovse og husbond, og uden krykker... første gåtur i næsten 6 uger....  det var rigtig dejligt, og min fod er faktisk nogenlunde medgørlig, så mon ikke det er ved at være OK igen, det håber jeg ialtfald.....


Lyset på Skagen er fantastisk, det skifter hele tiden.
Tidsforskellen på dette billede og billedet ovenover er ca 45 min.
Mit kamera kan slet ikke gengive skyerne fuldt ud, men det giver da lidt stemning.....



Endelig har vi også lidt nyt på pindene...

Det bliver kun et lille kig, da det er en gave til lidt senere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...