Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 12. november 2012

På sightseeing i 9800...

...nej det er ikke Beverly Hills, men Hjørring.

Da jeg "kender" denne skønne blog fik  jeg helt "gratis" adgang til adresser på 4 lækre garnbutikker i det nordjyske.
For nu ikke at drive rovdrift på Husbond og Vovses tålmodighed udvalgte jeg denne fine butik til et nærmere studie.
Hold da op, der var mange fine ting.
Måtte lige eje et lille strikkekit, men derom senere, da modtageren kunne risikere at "lure på bloggen"....

Efter en god lang bytur i solskinnet (stadig på krykker udendørs) sluttede vi turen af med, tror jeg, verdens bedste stjerneskud på Cafe Pakhuset i Skagen.

Nu er det tid til sofahygge med en god bog og et hyggeligt strikketøj.

Hurra for nettet, der kan man nemlig bestille strikkepinde fra den ene dag til den anden......


Så smukt er der fra vores terrasse og op over den gamle kirkegård med klokketårnet. Faktisk var der endnu flottere, da jeg "begyndte at fumle" med kameraet...

Tja, ting ta,r tid og det er ikke altid en fordel.

God aften til alle

1 kommentar:

  1. Hej Inge.
    Ja, så opstod der lige nye strikkeønsker - var også inde og kigge på butikken.
    Jeg har længe gerne villet besøge Perlestrik i Hjørring. Jeg er vild med strikke Fair Isle og de sælger flere designs med dette - egne designs oven i købet.
    Stjernskuddet ser lækkert ud. En ret jeg aldrig bliver træt af. Fie ryster på hovedet af mig, når vi er ude at spise..:) Jamen, man behøver ikke lave alting om vel ?
    Hils.
    Kh Pernille

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...