Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 19. december 2012

Så er klokken 19.....


... og jeg har den glæde at kunne trække vinderne af min første Give Away...


Jeg har valgt at give jer numre på lodderne i den rækkefølge I har lagt kommentarer...., da ikke ret mange af jer har valgt "hvad farve I ønskede jer".


Jeg har bedt Random om at hjælpe mig med at trække vinderne og det blev:
Sonja med bloggen Bedstebess - Hvide hjerter
Julie Jensen (har vist ingen blog) - Røde hjerter

Da der er mange der har ønsket sig 5 røde + 5 hvide hjerter,kom jeg lige til at lave en lille ekstra pakke, den blev vundet af
Merete (har vist ingen blog)


Vær sød at sende mig en mail med jeres adresse, så håber jeg at I kan nå at få pakken med posten inden jul.

Tak til alle jer der har deltaget, og velkommen til mine nye læsere på bloggen, håber I kan finde noget I alle kan bruge på bloggen.

3 kommentarer:

  1. nej hvor skønt at vinde, får aldrig selv lavet sådan nogen fine nogen:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skynder mig på posthuset, og håber det kan nåes.....

      Slet
  2. Hej Inge.
    Jeg har sendt dig en mail.
    Glædelig jul
    Hilsen Merete

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...