Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 7. december 2012

Skal vi flette vore julehjerter sammen?????



Prøv dette her link, hvis du har lyst til at lege

med flettede hjerter.

Jeg har prøvet, det er sjovt, men kræver oceaner af tålmodighed.

Start med "noget meget enkelt" for at finde ud af hvordan det fungerer...

Dette er 1. forsøg..

Hmmmm, ikke helt hvad jer havde tænkt mig....



Andet forsøg,
bedre,
men spejlvendt......






Derfor HUSK skabelonen skal klistres bag på papiret, der skal flettes af, (for mig ikke helt logisk)


Sådan her.....

Skabelonerne er printet ud på papiret liggende, det er hvad mine fingre (og hoved) kan klare.

At skære er et præcisionsarbejde, jo mere nøjagtigt jo bedre resultat



Færdigt arbejde......



Måske ide til julekalender næste år, det kan jo heldigvis ikke nåes i år.



God fornøjelse, og god fredag til alle....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...