Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 31. december 2012

Tanker om nytårsfortsæt.....


Nu går endnu et år på hæld, med sorger, glæder, oplevelser og almindelig hverdag, forhåbentlig mest almindelig hverdag.

Her i huset har sorgerne heldigvis ikke fyldt så meget, men helt udenom kommer man vel ikke.

Glæder og oplevelser er kommet i en lind strøm, måske så mange, at man skal huske på, hvor heldig man er...

Det der med nytårsfortsæt er ikke min stærke side, de holder nemlig ikke ret længe, så måske skal mit i år være at sætte mig relevante fortsæt hen ad vejen året igennem, hvem ved menlig hvad året vil bringe. En helt ny og spændende bog, klar til at blive udfyldt.

Jeg kender en dejlig pige/dame, som den anden dag satte det med nytårsfortsæt i perspektiv. Hun havde nemlig et statement på Facebook, hvor hun frisk og frejdigt fortalte os andre, at hun havde holdt sit nytårsfortsæt 100%, nemlig ikke at drikke the og spise knækbrød i sengen. Om hun nogensinde har gjort det tvivler jeg på, men humoren deri er da dejlig......

Rigtig godt og lykkebringende nytår til alle i Blogland, pas godt på jer selv og jeres kære........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...