Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 21. januar 2013

Doven-padde eller skild-dyr......



Ja, jeg ved ikke, hvad man får når man krydser et dovendyr og en skildpadde..... men sådan en, som man får føler jeg mig som i dag.

Efter at have planlagt og afviklet 2 x12 timers dressur som tovholder lørdag og søndag, er dovendyret fremme, jeg gider ikke noget jeg skal tænke til idag, og skildpadden, fordi jeg helst vil trække hovedet ind i skjoldet, så jeg ikke behøver at tage stilling til noget....

Dog er jeg helt klar på at skal til knipling i aften, og det glæder jeg mig til, selvom jeg ikke har fået kniplet siden sidste mandag, men det behøver jeg vel ikke fortælle nogen.

Pssst, jeg har faktisk kniplet en hel aften uden at pille op, det tror jeg ikke er sket før...succes, succes..
Nu er jeg også klar til at komme op og sove,
GODNAT






Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...