Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 5. januar 2013

Så er det nye år godt igang....

Efter en rigtig hyggelig nytårsaften sammen med et hold af vores kæreste venner, hvor vi fandt ud af at vores orangeri (i daglig tale kaldet "skuret") var perfekt til at sidde med champagnen kl 24  og nyde "de andres" nyrårsraketter, vågnede jeg op tirsdag morgen med noget der mistænkelig lignede influenza.
Hmmm tænkte jeg, er jeg ikke usårlig....
Jeg nøjedes heldigvis med et par "hængedage på sofaen", og nu er jeg ok igen.

Billedet ligner ikke helt,
men Delfi (hesten) ville ikke stå stille mens
jeg fotograferede. 
Her fredag og lørdag har jeg været med Gitte til stævne i Fredericia. Det blev 2 fantastiske dage. Gitte have sin allermest urutinerede hest med og alligevel blev det til to andenpladser (ud af 24 og 32 ekvipager) med de to højeste pointsummer, hun nogensinde har redet.
Ligeledes skulle hun ride en hest for en absolut højgravid veninde. Det gav en tiende- og en fjerdeplads, også her med de højeste point denne hest har opnået....
Hvor kan man da være taknemmelig for at få lov til at opleve sådan 2 perfekte dage, hvor alt går op i en højere enhed mellem omgivelser, rytter og hest.

 Jeg har også som sædvanlig her i januar/februar gang i planlægning af pony dressur stævne i "vores egen rideklub", så "hesteåret" må siges at være i gang med maner.

Jeg har, som jeg lovede mig selv, fået gang i landing af en temmelig gammel UFO, håber i bedste fald at  "få bugt" med den i morgen.
Jeg har også fået en lille fin gave færdig, men den må I vente lidt med billeder af, til den skal afleveres.....
God week-end til jer alle...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...