Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 26. januar 2013

"Sprutter" på hæklenålen.......


Første forsøg på at hækle en "Sprutte" til
denne opgave fundet hos bloggen en En Elefant.

Hmmm, er ikke helt tilfreds.....

Jeg mangler "et krøllejern" til armene på sprutten, den originale er meget flottere.
Og munden ser "sur ud". Det skal helt klart ændres.
Jeg prøver at lave en ny lidt senere....

Nu sidder her 3 "arbejdsløse Sprutter", der søger en ny arbejdsgiver, et lille bitte pus, der kan få glæde af nogen gode og venlige snoede arme.

Kan det kaldes et akutjob?????

Jeg venter på, at "En Elefant" sender en adresse til mig, så er de på vej med posten.

Armene på disse blev helt fine, men skal bare kun hækle fastmasker i den øverst lænke fra luftmaskerne....

4 kommentarer:

  1. De er blevet rigtig flotte :)

    SvarSlet
  2. Tak, det var hyggeligt håndarbejde, mens vi så håndbold.....

    SvarSlet
  3. Hvor er de bare fine, dem vil jeg glæde mig over at aflevere:-)

    SvarSlet
  4. tak for hjælpen med "krøllejernet"

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...