Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 24. januar 2013

UFO #6 er landet.....



Endnu et ufærdigt stykke patchwork har "skiftet status".

Denne gang en lysdug (ca 45x90 cm) syet ud af firkanter på 3,5x3,5 cm.

Firkanterne er "genbrug/rester" fra et lille vægstykke i watercoulor-teknik, jeg syede på et kursus.
Da alle næsten var færdige, dvs lige manglede den sidste lille firkant for at arbejdet var perfekt, sendte jeg mine rester rundt i en lille kasse. Ideen blev straks taget op, og når nogen tog op lagde de nye firkanter ned.
På den måde fik vil alle nye muligheder.
Jeg tog kassen med hjem, og nu er lysdugen også et minde om en hyggelig week-end.


Lige et lille kig under vores nøddebuske, hvor fasanerne hygger sig med det foder der falder ned fra foderhusene der er hængt på.


De smukke fugle på foderkasserne duer jeg ikke til at fotografere, der er så hurtige, men gamle fasanfar er "mere tung i gumpen", og det tempo kan jeg klare.


Endnu et hyggeligt kig ud fra vores  "skur"

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...