Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







onsdag den 13. februar 2013

Dagens bogstav - M

M - for de MANGLENDE bogstaver

Jeg har ikke været med "hele vejen" og mangler:



A - for AMATØR ORNITOLOG
i miniudgave.
Phillip på 3 år har fundet ud af, hvordan en kikkert virker.
Han siger han kigger efter fugle....., så det må vi jo tro på.







B - for ByBurgaard. 
Min blog som jeg hygger mig med at skrive.
I stor grad fungerer den også som en form for dagbog, men også som et vindue ind til den spændende Blogverden med masser af spændende og kreative ide'er.

C - for CIRKA, i nærheden af og lige der omkring.
For mig at se, er det en god egenskab af kunne "mestre" både nøjagtighed og cirka, og specielt at vide hvornår "hvad er passende". Med andre ord, hæng ikke fast i unødvendige bagateller, det sparer meget krudt i dagligdagen.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...