Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 20. april 2013

Lørdagens projekter.


Så er det sommer på matriklen.
Den udendørs ridebane er renset for grene og planeret, havestolene er sat frem og "hønsegården" er på plads...
Ren hygge for både 2 og 4-benede.


Her ligger 3 meter lilla kraftigt lagenlærred og 1,5 m "ugler" og venter på " at blive leget med.
Nyvasket, tørretumblet og strøget, (uha hvor er jeg dygtig).
Det glæder jeg mig til, men det er også et gaveprojekt, så meget mere kan jeg ikke vise lige for nuværende.

Bestillingsopgaven (også gave) er klar til aflevering, så lige et lille smugkig, jeg synes selv det er blevet fint, så håber jeg, modtageren bliver glad for det.

Så har jeg også lige fået bestilt dressurdommere til vores næste stævne, godt nok først til august, men der er rift om dommerne i sommersæsonen, så det var rart at få aftaler på plads inden alle "går i sommer-humør" og ferierne begynder.

Alt i alt en effektiv dag, stadig lidt stille, min lilletå er ikke helt færdig med at "brokke sig", men så kan man jo altid tage en lang vandretur i Blogland, det belaster ikke lilletåen.


2 kommentarer:

  1. Hvor er du aktiv og dejligt at være på forkant :)
    Jeg har på anden måned u en sort negl på lilletåen og den ved siden af - hvad hedder den tå? Ringetåen...? ;) Forsøgte at rykke en væg - det kan heller ikke anbefales. Hurra for neglelak.
    Ha en skøn weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Det hedder vist "learning by not doing", men man lærer vel så længe man lever. Hygge til dig og dine....

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...