Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 26. november 2013

At få pudset "en halv glorie"....

Ja, ja, trods jeg holder ferie, så havde jeg faktisk lidt EDB arbejde med, jeg gerne vil have klaret.

De næste 3 stævner i dressur i vores dejlig rideklub er planlagt med dato, så er det mit arbejde at få publiceret startmuligheder og få alt logostik til at gå op.
Publiceringen foregår på en central database, som kræver den del indtastning. Ikke svært, men temmelig kedeligt....
Det er nu klaret.... TJEK.
Derfor kun en halv glorie.

I morgen håber jeg, hvis jeg er rigtig god, at få lagt tidsplan og bestilt dommere. Så er resten af glorien helt i top.

Nu venter sofaen og min strikkestrømpe.
Antallet af færdige strømper til julegaver stiger støt. DEJLIGT-
GOD AFTEN TIL ALLE.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...