Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 19. november 2013

Hallo, her er et lille pip fra mig igen.....

Hej, nu er jeg tilbage igen.

Undskyld jeg så pludselig "blev væk" fra min blog, men der kom rigtig meget temmelig pludselig som krævede min opmærksomhed, og så må andre ting som jeg ellers er glad for "holde en lille pause".

Pausen blev noget længere end først forventet.....

Temmelig meget sygdom (hos et kært familiemedlem) kom på tværs, og drænede mig meget for energi, og totalt for kreative ideer.
Det ser heldigvis ud til at sygdommen nu er stærkt på retur, og alt er på vej til "normale tilstande".....
Når jeg ikke har det godt, så tager min vægt et "tårnspring" desværre OPAD.
Så mit fokus blev så at få styr på min vægt og mig selv igen, hvilket betød temmelig mange, lange gåture. Godt jeg har en stor og langbenet hund, som troligt har fulgt mig....



Nu tror jeg der er ved at være styr på det hele, og jeg har forsigtigt slået op til "julegave-strømper" på min og husbonds obligatoriske efterårsferie på Jeckels Hotel på Skagen.



Vi rå-hygger totalt med dejlige gåture ved vandet i "dejligt" blæsevejr.


Nu har jeg faktisk også fået fundet mit fotografiapparat frem, så nu glæder jeg mig til "at kunne lege på min blog igen", og glæder mig til at følge med på alle jeres skønne blogge igen.

1 kommentar:

  1. Hej med dig ;)
    Kender det godt, det der med en lille pause !! Har jo selv haft en pause på ca 6 mdr. fra Bloggen.
    Rart at du er tilbage igen.
    Kh Gitte

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...