Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 26. december 2013

Det var så den jul....

Det var så julen 2013, endnu en dejlig jul at gemme i hjertet, en rigtig familie-jul.
Juleaften var en rigtig hyggelig aften sammen med yngstemanden Peter, vores yngste datter Gitte, hendes mand Brian og hans familie.
Julegaver fik jeg i stor stil. Faktisk hele min ønskeseddel (et par enkelte i dobbelt udgave), men det var bøger som let kan byttes til den ene jeg ikke fik.
Ih, hvor jeg glæder mig til at læse og udforske mine julegaver.
Juledag er hos os altid "nat-tøjs-dag" ingen planer kun afslapning.
I år var vi inviteret til vores ældste datter Jane til eftermiddagskaffe og hygge hendes 2 dejlige unger.
I dag stod det på "mini-jule-frokost" med Peter, hans kæreste Maria, Gitte og Brian.

Gitte og Peter gav sig til at løse kryds-og-tværs på
tværs af bordet. Det gav temmelig mange "sjove ord", når den ene måtte læse og skrive på hovedet.
Fælles tid som søskende..... dejligt.

Nu er huset igen stille og ved at vende tilbage til normal standard.
Der hygges i stuen med James Bond, og jeg er på vej til at begynde på en af mine nye bøger.

2 kommentarer:

  1. Lyder til at du har haft nogle dejlige juledage :-) Og skønne skønne gaver du har fået :-) Glædelig jul

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusinde tak. Ja julen kan der bestemt ikke klages på......

      Slet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...