Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 15. december 2013

Filtede julehjerter.....

Jeg har set rigtig mange fine julehjerter og tænkte at jeg ville prøve at filte.

Selvom jeg har strikket i rigtig mange år, har jeg aldrig prøvet at filte strikting... i alt fald ikke med vilje.

Første forsøg hører I om senere, da det er en julehemmelighed, men det faldt ud i meget fin stil
Begynderheld????



Nu er disse 2 hjerter, et hæklet og et strikket puttet i vaskemaskinen, så må vi se hvad der sker, og om jeg er lige så heldig igen.



Det hæklede hjerte er ikke rigtig nogen succes, ikke ligefrem grimt, men heller ikke specielt fint, 
men det strikkede blev rigtig fint. 
Det er "filtet" ned til ca 60% størrelse og nu klar til en eller anden form for pynt.

Jeg går lige i tænkeboks......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...