Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







fredag den 24. januar 2014

Flere (fine) filtede finger-"futteraler"



Endnu et par filtede vanter er hoppet af pindene, denne gang till Gitte...

Mønstret er omkonstrueret til at blive strikket på 4 pinde hele vejen op, så skal der kun hæftes 4 ender ved montering....

Jubiii, det er lige mig.

To par mere er på vej...., så er I advaret...





Et lille bånd og en navne-etikette gør lidt for finish-en, og rydder op i lagret af "mærkelige" båndrester.


4 kommentarer:

  1. Hvor ser de bare lækre og varme ud! Det er en rigtig fin detalje med båndet og navneetiketten. Det giver lige et ekstra pift!

    SvarSlet
  2. Så fandt jeg dig også her ;-) Dine vanter er fine og jeg kunne nemt fristes. Nu er jeg jo så heldig at jeg har prøvet dem på og de var lækre :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak for en hyggelig eftermiddag sammen med dig til strikkecafe'en.....
      Vanterne tager heller ikke lang tid at fremstille..... Hmmmm, ikke lokke.....

      Slet
  3. Åh hvor er de bare fine :)

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...