Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







mandag den 3. februar 2014

Er tomt = godt?????



Så absolut JA i denne situation.

Målet var en TOM strikkekurv inden vi tager på ferie den 13/2, og det er nået, faktisk allerede i går, der hoppede sidste par striksokker af pindene... så er det slut med sokker for denne gang, tror jeg nok....

Som I kan se er en fræk lille Sprutte ved at kravle frem. Det blev jeg enig med mig selv om at det var tilladt, jeg kan da ikke være uden "garn" i over en uge.
Strikkebogen STRIKKELYST blev erhvervet i BRUGSEN for 50 kr.... lige til at blive inspireret af.... men nok se ikke begynde..

Vinterens sidste strømper er til Gitte, gode til at holde fødderne varme i den kolde stald.

Garnet, tja det er fra lagret...... (dygtige mig)

1 kommentar:

  1. Tillykke med at du nåde dit må og sikke nogle fine strømper du har fået strikket...

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...