Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







søndag den 23. marts 2014

Vil du lege med mig (og en masse andre)....



Så er muligheden her på en af mine favorit-blogge,
en blog med en skøn blanding af 
hverdag, krea-ting, og fed humor:


For nu ikke at "bilde jer noget ind", så klik på linket, og se hele konceptet....

Jeg glæder mig rigtig meget till at lege med......

Lige nu går min hyggetid med at få en masse små "Sprutter" udstyret med forsvarligt påsyede øjne og sutter, så de kan blive klar til at putte hos for-tidligt-fødte små pus på  Holbæk Sygehus.
Min strikkekurv venter stadig i spænding på, hvad der skal fyldes i som det næste.....


3 kommentarer:

  1. Årh tak for den fine omtale og for reklame for legen :o)

    SvarSlet
  2. Jeg glæder mig til at være med og kigge med hos alle jer andre :-D

    SvarSlet
  3. Hyggeligt du også er med. Jeg glæder mig til at se hvad du finder på

    SvarSlet

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...