Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







lørdag den 26. april 2014

Grøn uge....

...tja, hvor svært kan det dog være.....
At finde grønt i naturen, er jo temmelig let, så er det bare at vælge....




Skal det være min elskede udsigt fra "skuret", som I vist efterhånden har fået i alle "farvetoner" og årstider, men ligemeget, jeg holder af udsigten på alle tider af året.


.
....eller "vejen" rundt om haven" og ned på marken. Her blomstre kirsebær- og æbletræer overdådigt i øjeblikket, og bliver flittigt brugt af "staldens hoffotograf" til portrætbilleder af staldens heste...












.....eller et par af "forårets små banditter" i min grønne græsplæne ja, ja jeg ved godt at gult er overstået, så det er det grønne I skal kigge på



  ....eller mit lille højbed med krydderurter, der er ved at komme sig ovenpå vinteren....


Nå pyt, jeg behøver ikke at vælge, for der er alt sammen lige uden for min dør, det er nemlig der jeg og resten af familien bor.....


Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...