Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 15. april 2014

Sikken en FANTASTISK weekend.....

.... ja, ja jeg ved godt det er tirsdag, men jeg er faktisk næsten ikke vågnet før.
Denne week-end var weekenden, hvor klubbens STORE landsstævne, som jeg har arbejdet på i godt 4 ugen, skulle afholdes.
Det er stadig og altid med sommerfugle i maven, jeg åbner op for gæsterne torsdag aften...
Spørger mig selv igen og igen har jeg husket det hele?????
Vores gæster, såvel ryttere som heste, har brugt meget tid til at forberede sig og mange penge på indskud, benzin og transsport, så derfor vil man jo gerne at ALLE får en forrygende oplevelse med hjem.
I år var rytterfeltet nok noget af det stærkeste vi har haft besøg af.
Klubben havde 3 ryttere med og min "egen lille kylling" (Gitte) havde i år hele 3 heste med i feltet.
Jeg var ved at revne af spænding.... og nervøsitet.

Søndag aften var jeg bare totalt euforisk.
ALT har klappet.....
Klubbens ryttere har haft succes, ikke alle har fået placeringer, men alle har haft gode og yderst tilfredsstillende gennemridninger.
Gitte har haft totalt succes.... Hun fik (lov at få) hele 3 placeringer, deraf den ene som en første plads....
Jeg må lige prale med et billede af Gitte også:
Billedet lånt af staldens "egen" fotograf Katja Ahrenfeldt.
Jeg ved ikke, hvad I synes, men jeg er så stolt.......og glad, for jeg ved, hvor mange timers hårdt arbejde der ligger bag, (ikke bare for hende men for alle ekvipagerne)
Nu er alt ved at vende tilbage til normal standard, jeg mener mit "legebord" og mit spisebord. Der er ryddet op, lagt væk og smidt ud af de ulidelige papirbunker..... så nu kan min "lille krøllede hjerne" begynde at lede efter gule ting til Livs Regnbueleg, det bliver hyggeligt.........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...