Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







torsdag den 8. maj 2014

Æv, altså.........

... nu er vi nået til den sidste udfordring i Livs Regnbue-blog-leg, nemlig farven LILLA
Nu har jeg en svigersøn der er maler, og han vil påstå, at farven lilla ikke findes,
det hedder bordeaux, men lige meget, jeg kan godt lide lilla alligevel.....
Mit bidrag her bliver:
Ta-ta-ta-taaaa = fanfare
bekendgørelse at dette projekt nu er blevet færdigt.
 En lille lilla bolero i str. 4 år

Hæklet i 8/8 bomuldsgarn efter en opskrift fra Garnstudio.

Ryggen er startet med en "dolly" og så er der hæklet på lidt alle vegne.

Opskriften er ikke svær og temmelig sjov at hækle.


Her er boleroen set forfra.

Jeg har valgt at lukke med en knap og ikke et bindebånd, da jeg ikke kan lide bindebånd i små-børns-tøj.

Håber den passer en sød lille pige jeg kender... lidt senere på sommeren.

Tusinde tak for legen til Liv, der startede den op, og til alle "mine lege-venner".
Glæder mig allerede til når/hvis, der kommer en ny leg fra Liv ( ikke for at lægge pres på dig Liv, hi, hi)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...