Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 11. november 2014

Endnu en fantastisk feriedag......

Kasper, Julie og en galionsfigur....
Restaurant PAKHUSET by night


 Totalt hyggelig Mortens Aften på Restaurant PAKHUSET i Skagen.... sammen med 2 søde børnebørn og dejlig and på tallerkenen
Kasper på knapt 8 år var meget optaget af alle de smukke galions-figurer.....









I dag var det dejligt solskin, og vi bestemte os for en tur til Råbjerg Mile.
FANTASTISK som sædvanligt.... Vuffehunden, husbond og mig selv.....


Man fandt jo da også lige Christel Seyfarth's smukke butik, som er imponerende at kigge på...

Jeg kender godt mine begrænsninger, så jeg nøjedes med at kigge..... men det var godt nok svært....
og så var frokosten serveret....


Eftermiddagen gik med en date med strikkepinde, Barnaby og Colombo........


Strikketøjet skrider planmæssigt frem, tænker jeg næsten bliver færdig med de hjemmelavede julegaver inden vi skal hjem på lørdag....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...