Stort og småt fra "en hjemmeløbende bedstemors" liv...







tirsdag den 10. februar 2015

Nedlagt........

Tyvstjålet fra nettet, men bortset fra stokken
ligner der ret godt.....
Æv, nedlagt af et hekseskud.......

Søndagens 9 års fødselsdag blev lidt af en udfordring.... med et mega hold-i-ryggen..... Olivia blev heldigvis meget glad for hjemmeskoene og den lille sort-hvide KB-abe.

At komme til kiropraktor var lidt af en udfordring, idet min "søde gamle" kiropraktor er gået på pension, og hans unge efterfølger synes jeg ikke kan hjælpe mig og min ryg.......

Derfor måtte jeg "prøve lykken" hos en helt ny......

Ælle-bælle, hvem skal men så vælge.....

Tog vores "lokale ryg-smed", og det lader til det var et godt valg..... min ryg "sagde KNÆK de rigtige steder", og det har allerede hjulpet fint........

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Jeg bliver altid glad for "et lille pip"...